Før-NM konsert

Søndag 11. mars 2018 i Grieghallens Peer Gynt Sal.

Strusshamn Musikkforening ble årets vinner av 1.divisjon NM janitsjar, og vil i 2018 spille i elitedivisjonen bland landets 10 beste korps.
Korpset ledes av Reid Gilje, kjent dirigent og arrangør også ut over Askøys og Norges grenser. Kl. 16.30 spiller vi El Jardin de las Hesperides med 80 musikere. Du er hjertelig velkommen til å høre oss.

NM Janitsjar

Lørdag 17. mars 2018 i Olavshallen store sal.

Strusshamn Musikkforening debuterer på øverste nivå i NM Janitsjar.

Strusshamn Musikkforening spiller kl 16.34. Om du ikke har anledning til å være i Olavshallen denne lørdags ettermiddagen, kan du høre oss ved å laste inn Livestream.com/nmf på pc, mobil eller nettbrett. Vi gleder oss, og vi håper vi kan yte vårt beste denne dagen.

Utekonsert på Torgallmenningen

Tirsdag 8. mai 2018 KL 18.30.

Velkommen til en utendørskorpsopplevelse!

Tidligere konserter

Julekonsert i Strusshamn kirke

Søndag 17. des.

Medvirkende:
Strusshamn Musikkforening; dirigent Reid Gilje
Mannskoret Ljom; dirigent: Jørn Oftedal
Askøy kirkekor; dirigent Hermund Rebnord
SangSamlet; dirigent Silje Søgnesand

Solister:
Marianne Juvik Sæbø, sang
Marija Kadovic, harpe

Edith Piaf på Norsk

Lørdag 11. nov. i Peer Gynt-salen

» Våre gjesteartister, Britt Synnøve Johansen og Halvor Lillesund, vil sammen med oss framføre låter fra Edith Piaf sin omfattende katalog. Låtene er oversatt til norsk, og Britt Synnøve synger på klingende Karmøy dialekt, som kler Piaf sin språkdrakt perfekt. Britt Synnøve har gitt ut albumet: «Mot himmelen i Paris; Piaf på norsk», og mange av hennes låter denne novemberkvelden med oss er hentet herfra. Velkommen!»

Høststemning

Søndag 24. sept. Strusshamn kirke

«Strusshamn Musikkforening inviterer sammen med sine venner i Follesø Mannskor til en tidlig høstkveld i Strusshamn Kirke. Sammen, og hver for seg, vil to av Askøy`s musikalske bautaer gi en konsert med sakral vellyd og gi varme i den tidlige høstkvelden. Det vil være god musikk for alle og enhver.
Strusshamn Musikkforening er årets vinner av 1.divisjon NM janitsjar, og vil i 2018 spille i elitedivisjonen bland landets 10 beste korps. Korpset ledes av Reid Gilje, kjent dirigent og arrangør også ut over Askøys og Norges grenser.
Med sin lange erfaring og dyktige musikere vil Follesø Mannskor gi det beste av sine musikalske perler.

Vi ønsker alle varmt velkommen.»

Click here to add your own text