I år deltar SMF i Hordaamatøren, som skal gå av stabelen i Grieghallen 19.okotber 2019. Her setter korpsene i Hordaland seg i vennskapelig kappestrid. Det vil bli mye flott korpsmusikk av høy klasse å høre.

Søndag 10. november ønsker Strusshamn Musikkforening velkommen til en festkonsert med kjente godbiter servert av bergensartistene Lambach & Lund. De har samarbeidet i en årrekke, og er kjent for sine elleville påfunn, formidlingsevner og stemmeprakt.

Chris Lund er en mye brukt solist og har vært med i flere store musikaloppsetninger. Han har en lyrisk og vakker stemme som vil komme til sin rett i Peer Gynt-salen.

Heidi Lambach er, foruten å være selveste bybanestemmen, kjent som låtskriver, skuespiller og sanger. Sammen med Lund får du høre hennes klokkeklare og varme sangstemme, som går rett til hjertet.

Lambach & Lund vil sammen med Strusshamn Musikkforening underholde publikum med kjente sanger, som lokker både gåsehuden og smilet frem. Den musikalske duoen gir deg alt fra vakre ballader, overraskende påfunn og hysteriske latteranfall. Lambach & Lund liker godt å improvisere, så det er aldri godt å vite nøyaktig hva som kommer til å skje på konserten!

Med seg har de som vanlig pianisten Vidar Eldholm.

I tillegg til å spille med Lambach & Lund, vil Elitedivisjonskorpset SMF bidra med frisk underholdningsmusikk, storbandjazzpreget og symfonisk.

Hjertelig velkommen til en kveld fylt med godbiter. Billetter på: https://www.ticketmaster.no/event/620405, eller via korpsets medlemmer