Årets Før NM for Bergens korpsene som skal til NM janitsjar i Trondheim, foregår i år i Lungegaardens Kulturarena. Det ligger i det gamle NRK bygget på Minde. Der kan man glede seg til å få en forsmak på hva de enkelte korpsene vil presentere på scenen i Trondheim 2019. Strusshamn vil framfør sitt NM stykke Nemesis. Nesten 70 musikere vil være på scenen, og man kan forvente stor symfonisk lyd. Korpset er forsterket med flygel, celeste, harpe og celloer. I tillegg vil man høre egenproduserte trommer, laget etter komponistens oppskrift. Kan bli artig dette. Nemesis er jo skjebnens gud på godt og vondt. Strusshamn Musikkforening spiller i Store Sal kl 17.00, søndag 31.mars 2019.

NM janitsjar Elitedivisjonen 2019.

Få med deg Strusshamn Musikkforenings framføring av Nemesis fra Olavshallens store sal 6.april kl 10.46. Den kan sees på Livetsream. Nesten 70 musikere på scenen. Korpset er forsterket med flygel, celeste, harpe og celloer. I tillegg egenprodusert slagverkutstyr basert på komponistens antegninger. Dette blir flott, og et Nemesis for korpset. Vi håper at sjebnes gudinne står oss bi!