Festkonsert Askøy Ensemble og Solistkonkurranse.
I Ravnanger Grendahus Lørdag 29.september kl 18:00, går festkonserten, som avslutter årets ensemble og solistkonkurranse av stabelen. Bli med å feire dyktige, unge musikere, med en feiende flott festkonsert.

Kirkekonsert i Tveit Kirke, Askøy 30. september 2018.

Velkommen til en flott kveld i Tveit kirke, med vakker symfonisk musikk, som vil kle kirkerommet til fulle. Stemningsfulle partier, gir tid for ettertenksomhet og nytelse. Vi kommer med et oppdatert program her på siden når det er klart.

Steinar Sele

Strusshamn Musikkforening har gleden av å ønske velkommen til konsert med Steinar Sele i Grieghallens Peer Gynt sal lørdag 10.november kl 18:00.
For SMF blir det et hyggelig gjensyn med Steinar Sele, som har sunget med korpset tidligere. Bl.a. under JuleSwing i Askøyhallen i 2015. Sele er en god bekjent av artisten SMF hadde med seg i Grieghallen i fjor; Britt Synnøve Johansen (Piaf på norsk). Sele og Johansen har gjort mange musikalperler sammen.
Velkommen til velklingende musikk, evt med tilhørende høye glass, i en akustisk perfekt Peer Gynt sal.