Hvert år skapes det julestemning i Strusshamn Kirke. Uten denne, tennes liksom ikke julelysene inne i korpsmusikerne. Kjente og tradisjonelle julesanger, og nyere, eller julesanger i ny drakt. Og så lysprosesjonen som innleder……. Kan det bli mer julete enn det? Vi ønsker deg, og alle våre sang og musikervenner hjertelig velkommen til en magisk julekveld i Strusshamn Kirke kl 19.00 3. søndag i advent.

Velkommen til konsert i Peer Gynt salen med sanger og entertainer Sigurd Sele.

Hvert år i november, når høsten har satt sine spor i Bergen, har SMF tatt mål av seg å lyse litt opp i mørketiden. I fjor var det Edith Piaf på norsk, i år blir det Sigurd Sele med crooner og musikal godbiter. Korpset har tunet seg inn i storband modus, og spiller godbiter av Ellington og Bernstein. Sele synger storbandjazz, men er også innom Erik Bye og Michael Buble. Flere av disse strålende arrangert av korpset egen musikalske leder Reid Gilje.

Peer Gynt salen er rigget med lydutstyr som vil gjøre klangen nærmest akustisk perfekt. Til glede for deg som publikum, som kan nyte, gjerne med et høyt glass bobler i hånden.

Velkommen skal du være. Billetter får du kjøpt av SMF sine medlemmer, eller på Ticketmaster.no