Høststemning

Søndag 24. sept. Strusshamn kirke

«Strusshamn Musikkforening inviterer sammen med sine venner i Follesø Mannskor til en tidlig høstkveld i Strusshamn Kirke. Sammen, og hver for seg, vil to av Askøy`s musikalske bautaer gi en konsert med sakral vellyd og gi varme i den tidlige høstkvelden. Det vil være god musikk for alle og enhver.
Strusshamn Musikkforening er årets vinner av 1.divisjon NM janitsjar, og vil i 2018 spille i elitedivisjonen bland landets 10 beste korps. Korpset ledes av Reid Gilje, kjent dirigent og arrangør også ut over Askøys og Norges grenser.
Med sin lange erfaring og dyktige musikere vil Follesø Mannskor gi det beste av sine musikalske perler.

Vi ønsker alle varmt velkommen.»

Edith Piaf på Norsk

Lørdag 11. nov. i Peer Gynt-salen

» Våre gjesteartister, Britt Synnøve Johansen og Halvor Lillesund, vil sammen med oss framføre låter fra Edith Piaf sin omfattende katalog. Låtene er oversatt til norsk, og Britt Synnøve synger på klingende Karmøy dialekt, som kler Piaf sin språkdrakt perfekt. Britt Synnøve har gitt ut albumet: «Mot himmelen i Paris; Piaf på norsk», og mange av hennes låter denne novemberkvelden med oss er hentet herfra. Velkommen!»

Julekonsert i Strusshamn kirke

Søndag 17. des.

Solister:
Marianne Juvik Sæbø, sang
Marija Kadovic, harpe

Før-NM konsert

Søndag 11. mars 2018 i Grieghallen store sal.

Strusshamn Musikkforening ble årets vinner av 1.divisjon NM janitsjar, og vil i 2018 spille i elitedivisjonen bland landets 10 beste korps.

NM Janitsjar

Lørdag 17. mars 2018 i Olavshallen store sal.

Strusshamn Musikkforening debuterer på øverste nivå i NM Janitsjar.

Utekonsert på Torgallmenningen

Tirsdag 8. mai 2018